سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه حکمتها را شناخت، بر افزودن آنها قرار از کف بداد . [امام علی علیه السلام]
نیروهای جهادی(مقاومت اسلامی)
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فتوای قتل عام فلسطینیها توسط خاخامها

کشتارهاى غزه با توجیه و تبریک خاخامهاى اسرائیل مواجه شد. آنان کشتار زنان و کودکان را به عنوان "مجازاتى جمعى براى دشمنان" قابل قبول دانستند. بنا بر یک گزارش خبرى صادر شده در روز شنبه 17-1-2009 یکى از خاخامها اظهار داشته است که "کشتن یک میلیون نفر یا بیشتر در غزه، هیچ اشکالى ندارد".

کودک شهیدفلسطینی

خاخام "مردخاى الیاهو" – که مرجع دینى نخست جریان مذهبی و ملى گراى اسرائیل است در پیامى که براى ایهود اولمرت و سایر سردمداران اسرائیل فرستاد و در نشریه "عالم کوچک" که هر جمعه در معابد یهود پخش مى شود، حملات تل آویو به غزه را تبریک گفت و به آنان داستان کشتار معروف به شکیم ابن حمور را یادآور شد که چگونه سفر تکوین از متون تورات به یهودیان اجازه داده است که با اندیشه مجازات جمعى و براساس رفتارهاى جنگى با دشمنان خود برخورد کنند.

روزنامه سعودى الوطن از قول مردخاى الیاهو نوشت "همان معیار در مورد غزه تطبیق مى کند همه ساکنان آنجا مسئولیت دارند و در صورت عدم پیشگیرى آنان از پرتاب موشک نمى توان آنان را بیگناه دانست.

خاخام الیاهو :آسیب رساندن به غیر نظامیان بیگناه فلسطینى نیز یک امر شرعى است.

 این خاخام شرقى بزرگ سابق اسرائیل گفته است " حرام است که جان یهودیان در شهرک سدیروت ویا جان سربازان اسرائیلى در معرض خطر قرار گیرند چرا که مثلاً این نگرانى هست که فلسطینیان غیر محارب در غزه ممکن است کشته شوند یا مجروح گردند.

کودکان فلسطینی

روزنامه اسرائیلى هاارتص فتواهاى تعدادى از خاخام هاى یهود اسرائیل را منتشر کرده است که در آنها عمدتاً آمده است " بر یهودیان واجب است که حکم تورات را که در مورد قوم عملاق آمده است در باره فلسطنیان پیاده کنند. این روزنامه به نقل از خاخام یسرائیل روزین، یکى از اهم مفتیان یهود آورده است: واجب است حکم عملاق در مورد هر کس که کراهت اسرائیل را در دل داشته باشد، تطبیق داده شود" وى این فتوا را در 26 مارس سال گذشته صادر کرده است.

روزین افزوده است بنا به حکم تورات واجب است مردان، کودکان و حتى شیرخواران، زنان و کهنسالان کشته شوند و حتى چهارپایان نابود گردند. وى گفته است که قوم عملاق در همین سرزمین فلسطین مى زیسته اند و تا مرزهاى شمالى مصر در رفت و آمد بوده اند. آنان حملاتى را به عقبه هاى کاروانهاى اسرائیلى که به رهبرى حضرت موسى علیه السلام حرکت مى کردند، انجام دادند.

خاخام روزین: بنا به حکم تورات واجب است مردان، کودکان و حتى شیرخواران، زنان و کهنسالان کشته شوند و حتى چهارپایان نابود گردند.

"کشتار یک میلیون اشکالى ندارد"

از سوى دیگر خاخام شلوموا الیاهو خاخام بزرگ شهر صفد اظهار داشت: " اگر 100 نفر را بکشیم ولى باز نایستند باید 1000 تن را بکشیم اگر باز هم متوقف نشوند باید 10,000 نفر را بکشیم و همینطور پیش برویم حتى اگر تعداد کشته هاى آنان به یک میلیون برسد باید به کشتار ادامه داد هر چند که این کار وقت زیادى را بگیرد." الیاهو افزوده است: " به فرموده مزامیر دشمنانم را تا بدان جا پى مى گیرم تا بر آنان چیره شوم و هرگز پیش از نابودى آنان از حرکت باز نمى ایستم.

دوف لیئور، رئیس شوراى خاخامهاى شهرکهاى غیر بومى نشین در کرانه باخترى نیز فتواى کشتار غیر نظامیان فلسطینى را تأیید مى کند. رئیس انجمن شهر اشغال شده قدس هم با این افکار همراه است.

تعدادى از خاخام ها فتوایى را امضا کردند که به ارتش اسرائیل اجازه مى دهد مناطق مسکونى غزه را بمباران کند.

تعدادى از خاخام ها فتوایى را امضا کردند که به ارتش اسرائیل اجازه مى دهد مناطق مسکونى غزه را بمباران کند. آنان استلال مى کنند که نقاط مورد حمله اماکنى هستند که از آنها به سوى اسرائیل موشک پرتاب شده است. آنان فقط خواستار آن شدند که ارتش به ساکنان مهلتى براى تخلیه دهد. یکى از این خاخام ها رهبر حزب دینى شاس عوفادیا یوسف است. خاخام "آفی رونتسکی" گفته است احکام تورات به ما اجازه مى دهد که نه فقط خانه هاى فلسطینیان را از آسمان بمباران کنیم و هر که در آنها ست را نابود سازیم بلکه باید افراد فعال را در خانه ها و بسترهایشان فرا چنگ آوردیم.

یک بررسى آمارى که توسط بخش علوم اجتماعى دانشگاه اسرائیلى بار ایلون تهیه و منتشر شده است حاکى از آن است که بیش از 90% از کسانى که خود را مذهبى مى دانند مى گویند اگر اقدامات دولت با نظریات خاخام ها تطبیق نکرد باید نظریات خاخام ها را به اجرا در آورد.

کودک فلسطینی

همین پژوهش نشان داد که بیش از 95% از سربازان متدین اسرائیلى تأکید کرده اند که نمى توانند به فرمانهاى نظامى عمل کنند مگر آن که با فتواهاى دینى هماهنگ باشد.

منبع:

دبى - العربیه.نت



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مجاهد ( دوشنبه 87/12/19 :: ساعت 1:43 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تنها راه خروج قذافی از لیبی
گارگاه حماس
فتوای قتل عام فلسطینیها توسط خاخامها
استاد آمریکایی:اوباما درمحاصره لابی صهیونیسم
اوباما و "ما" با "او"
شمار شهدای غزه به 854 نفر رسید
دعوت به جهاد
آیه قرآن
حدیث
کمین
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 11
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 55401
» درباره من

نیروهای جهادی(مقاومت اسلامی)
مجاهد
این وبلاگ قصد دارد اطلاعاتی در خصوص امور نظامی در اختیار دوستان قراردهد.امید است کلیه دوستان با نظرات خود اینجانب را مورد عنایت خود قرار دهند . با آرزوی خوشنودی امام زمان و سلامتی رهبر عزیزمان .

» پیوندهای روزانه

یک وبلاگ مذهبی نظامی [234]
گاردویژه [242]
گروه هدف [161]
[آرشیو(3)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
خروج قذافی از لیبی .
» آرشیو مطالب
مطالب گذشته

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
طلبه تخریبجی
فلک را سقف بشکافیم
حقیقت نگار
نیروهای ویژه
گروه هدف
شبه نظامی
گاردویژه
جنگجو
آمال جامانده
یک وبلاک مذهبی نظامی
وبلاگ کهف
عاشقان ولایت
پایگاه حامیان مقاومت اسلامی
سایت فارسی حامیان غزه

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان






» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب